Częste pytania

Pytania dot. wanien


Z jakiego materiału są wykonane Państwa wanny? Czy jest to akryl?

  • Nasze wanny produkowane są z kompozytu poliestrowo-szklanego GFK. Jest to bardzo wytrzymałe tworzywo konstrukcyjno-sanitarne cechujące się wysoką wytrzymałością mechaniczną i chemiczną, trwałością i eleganckim pięknem. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w zakładce Jakość i technologia.
 

Czy wanny z drzwiami sprzedawane są z kompletnym wyposażeniem?

  • Każda wanna sprzedawana jest jako produkt gotowy do montażu i użytkowania. Klient otrzymuje wannę ze stelażem, nóżkami, dwustronną obudową oraz zestawem przelewowo-odpływowym. W zestawie znajduje się także instrukcja montażu wanny, instrukcja pielęgnacji oraz karta gwarancyjna.

Czy wanna posiada obudowę?

  • Tak. Wanna posiada w zestawie 2 obudowy - przednią oraz boczną. Obudowa boczna jest uniwersalna - pasuje na lewą, jak i prawą stronę wanny. Możliwe jest dokupienie dodatkowych obudów, jeżeli wanna ma być zamontowana przy jednej ścianie lub jako wanna wolnostojąca.


Co oznacza, że wanna z drzwiami jest lewo- lub prawostronna?

  • Oznacza to, że stojąc przodem do frontu wanny (części z drzwiami) drzwi znajdują się po lewej lub prawej stronie.


W jakim kolorze wykonywane są wanny z drzwiami z Państwa oferty? 

  • Wannę można wykonać w jednym z 12 kolorów z firmowej palety barw. Cena nie ulega zmianie. Na specjalne życzenie wykonuje się także wanny w kolorach z palety RAL Classic, jednak wymaga to dopłaty.

 

Czy można wykonać wannę dwukolorową?

  • Tak. Wanna oraz obudowa mogą być w innych kolorach.
 

Jak dbać o wannę wykonaną z tworzywa GFK?

  • Wanna wykonana z tworzywa GFK nie wymaga stosowania specjalnych środków czystości – bez obaw można zatem stosować ogólnodostępne płynne środki czystości (np. mydła w płynie lub płyny do mycia naczyń) przeznaczone do wanien i brodzików. Przed rozpoczęciem czyszczenia warto sprawdzić działanie środka czyszczącego na niewielkim skrawku wanny, aby zapobiec ewentualnemu zniszczeniu jej powierzchni. Wannę można także od czasu do czasu umyć ciepłą wodą z octem.
  • Należy pamiętać, aby nie korzystać z środków ściernych lub żrących, a także różnego rodzaju mleczek – grozi to porysowaniem i zmatowieniem powierzchni wanny. Stosowany środek nie może zawierać w składzie amoniaku, acetonu lub alkoholu.
  • Do czyszczenia wanny należy używać miękkiej ściereczki lub gąbki. Po zakończeniu czyszczenia można przetrzeć powierzchnię wanny suchą szmatką, aby zapobiec osadzaniu się kamienia z wody. 
  • W przypadku wanien z drzwiczkami należy pamiętać o regularnym (raz w miesiącu) smarowaniu uszczelki drzwiowej za pomocą wodoodpornego smaru silikonowego, a także pozostawianiu drzwi otwartych Zapewni to trwałość uszczelki. W przypadku, gdy powierzchnia wanny ulegnie uszkodzeniu (zadrapanie, rysa, zmatowienie), możecie Państwo przywrócić jej świetność za pomocą szmatki i drobnej pasty polerskiej.



Zamówienie i czas realizacji 

Jak złożyć zamówienie?

  • Zamówienia prosimy składać drogą telefoniczną (na numer 609-382-635) lub poprzez e-mail ( kontakt@lazienkabezbarier.com.pl ). Po złożeniu zamówienia wystawiamy i wysyłamy Państwu fakturę pro-forma na podane przez Państwa dane.

 

Czy wanny z drzwiami są dostępne od ręki?

  • Wanny są w ciągłej produkcji. Większość modeli jest dostępnych od ręki. W przypadku, gdyby wybrana przez Państwa wanna nie była dostępna, czas oczekiwania wynosi do 2 tygodni. Czasami, w wyjątkowych sytuacjach, czas ten może ulec wydłużeniu.

 

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

  • Realizacja zamówienia trwa do dwóch tygodni. W sytuacjach zwiększonej ilości zamówień czas ten może ulec wydłużeniu.

 

Jaka jest forma płatności?

  • Przedpłata lub płatność przy odbiorze. W przypadku płatności pobraniowej (przy odbiorze) do ceny wanny należy doliczyć 50zł.

 

Dostawa i montaż wanny

Czy oferujecie Państwo usługę montażu?

  • Tak, w przypadku klientów z Łodzi i okolic.
 

Czy montaż Państwa wanny wymaga specjalisty?

  • Wanny z naszej oferty montuje się jak tradycyjne wanny kąpielowe, a wszelkie elementy podłączeniowe są standardowe. Wraz z wanną Klient otrzymuje instrukcję montażu. Informacje techniczne są dostępne także na naszej stronie internetowej. 

 

O której kurier przywiezie zamówioną wannę?

  • Kurier kontaktuje się z odbiorcą w godzinach porannych lub około godziny przed przyjazdem, jednak nie jest to zależne od nas. Na życzenie Klienta możemy podać numer kontaktowy do kuriera, który wiezie wannę.
 

Czy kurier wniesie wannę do mieszkania?

  • Pracownik firmy kurierskiej nie ma obowiązku wnoszenia tak ciężkiej przesyłki do mieszkania. Zalecamy indywidualny kontakt z pracownikiem firmy kurierskiej i zorganizowanie osób do pomocy przy wniesieniu wanny. 

Czy wannę można obejrzeć przy odbiorze? Czy kurier musi czekać na sprawdzenie stanu przesyłki?

  • Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby zakupione wanny docierały do Klientów w nienaruszonym stanie. Każdą wannę na czas transportu starannie zabezpieczamy za pomocą wielowarstwowego opakowania. Od wielu lat korzystamy także z usług sprawdzonej, zaufanej firmy spedycyjnej, która zapewnia bezpieczeństwo przewożonych przesyłek. 
  • W trakcie odbierania przesyłki z wanną zalecamy w pierwszej kolejności oględziny stanu opakowania – wszelkie widoczne uszkodzenia opakowania należy dokładnie opisać na liście przewozowym lub spisać protokół szkody z kurierem wpisując rozmiar uszkodzenia, a także sporządzić fotodokumentację zdjęciową. Kurier jest zobowiązany sporządzić taki dokument wraz z Państwem w sytuacji widocznego uszkodzenia opakowania. W takiej sytuacji w ciągu 7 dni można zgłosić reklamację usługi przewozowej.
  • Na mocy przepisów Prawa przewozowego, sprawdzenie zawartości przesyłki jest możliwe dopiero po potwierdzeniu odbioru towaru, a w przypadku przesyłki pobraniowej – po dokonaniu zapłaty za towar. Kurier ma obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki jedynie w sytuacji, gdy stan opakowania budzi wątpliwości co do stanu towaru.
  • Po podpisaniu protokołu odbioru kurier nie ma obowiązku czekać na sprawdzenie zawartości przesyłki przez odbiorcę. W razie zauważenia wad ukrytych wanny, należy skontaktować się z kierowcą dostarczającym przesyłkę (numer znajduje się na liście przewozowym) i umówić na spisanie protokołu szkody. Spisanie protokołu umożliwia złożenie reklamacji w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki.


Dofinansowania PFRON

Czy można uzyskać dofinansowanie na Państwa produkty?

  • Tak. W ramach likwidowania barier architektonicznych możliwe jest uzyskanie wsparcia finansowego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Więcej informacji możecie Państwo zasięgnąć w Powiatowych Centrach Pomocy Rodzinie oraz w zakładce Dofinansowania PFRON.